piatok 8. januára 2016

Modroočko


Za posledné roky som si viackrát všimla jeden zaujímavý trend. Pomaly sa stane štýlovou záležitosťou a preto ma zaujal. Vracia sa najčastejšie v lete s jednoduchým líčením a opálenou pleťou. Volá sa aqua blue eyes.
V minulom roku sa k nám vrátil ako trend "high society", ktorá sa chce týmto odlíšiť.  Moja pleť síce opálená do hneda nikdy nebude, ja som ten "červený typ", ale k svetlej pleti a modrým očiam je to výzva. Hovorím o výzve, pretože  tieto moje fyzické predpoklady nezaručujú, že mi tento trend sadne. Ako stále opakujem, je nutné zvoliť správny odtieň a to aj pri líčení. Je to veľmi výrazná farba, ktorá sa objavuje aj pri nepeknej modrine. Aby sme nedopadli ako "zmaľované kraslice" poznám jedno ľahko zapamätateľné pravidlo. Hovorí o tom, že by sme si nemali dávať na oči tieň v inom tóne, ako sú naše oči. Práve odlišnosť tónov je to, čo si okmažite všimneme. Toto pravidlo však neplatí pre večerné tmavomodré, dymové líčenie.
Aktuálny trend v aplikovaní modrých tieňov je minimalistický, skoro až grafický. Farba sa nanáša len na pohyblivú časť viečka.  Zvyšok líčenia je nahý. Ak nemáte chuť experimentovať, vytvorte si len modrú linku na hornom viečku. V opačnom prípade hrubá stopa vytvorí spomínaný grafický efekt. 




Ak si dobre spomínam, modrému líčeniu prepadli už naše mamky po zhliadnutí filmov o Angelike. 60-te roky minulého storočia boli teda charakteristické týmto líčením. 



70-te zasa patrili skupine ABBA a modré líčenie prezentovala jej blonďavá speváčka Agnetha Fältskog.


Presne o tomto som písala. Skvelo zladené farby očí a linky.




Týmto líčením sa inšpirovali v minulom roku aj značky Marc by Marc JacobsBadgley MischkaAnna Sui and Prada.


A nakoniec moja zimná verzia aqua blue eyes.

Zdroj: google

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára