nedeľa 24. januára 2016

1. rok ...


Uplynulý víkend bol pre mňa nostalgický a po zvyšok života aj ostane. Pred rokom som bola nevestou. Poviem vám, užasný pocit to bol. Byť ako princezná, v nádherných šatách ... Teraz ľutujem, že som si nedala ešte aj ten diadém :D. Pred rokom tento blog neexistoval a tak sa vám pokúsim náš najkrajší deň aspoň trochu priblížiť teraz.

Presne som vedela aká bude téma svadby. Stačilo sa len zhodnúť s mojim nastávajúcim. Našťastie nemal námietky a ja som mohla naplánovať prvú svadbu s vianočnou náladou, či zimnou romantikou. Kľudne môžem povedať v okrese, kedže z mojej farebnej témy boli všetci v šoku. Každý chce mať hrejivú, teplú, jarnú a letnú svadbu a prečo ja chcem chladnú, zimnú? Všetkých som musela presviedčať o kvalitách svadby v zime. Vianoce milujem od kedy mi učaroval sneh, svetielka sviečok na stromčeku a ohňostroj na nový rok. To všetko som sa do svojho plánu snažila zahrnúť. Svadobný deň sa mal po dohode odohrať v Humennom, mojom rodnom meste. Sála, ktorú sme vychytali bola ako stvorená pre zimnú rozprávku. Škoda len toho červeného koberca. Je to zvláštny úkaz. V každej sále, ktorú sme navštívili, nás výtal koberec v tejto výraznej farbe. No čo už. Musela som sa zmieriť s tým, že sála pôsobila hrejivým dojmom. No aspoň ostala elegantná. Hostia mali pohľad najčastejšie upretý na stôl. Hotel bol zasadený na okraj lesa, už len ten sneh keby bol. Farby, ktoré som vybrala tiež podčiarkovali zimnú tématiku. Zlatá sa na svadbách objavovala často a preto som hľadala inú, rovnako elegantnú kombináciu. Mojej skvelej sestričke napadla strieborná. A to bolo to pravé orechové. S aranžérkou sme vybrali vhodné obrúsky a strieborné dekorácie a výsledný efekt bol čarovný. Moja kytica bola tiež inšpirovaná zimou. Bola to z časti logická voľba, nakoľko niektoré druhy kvetov v zime nekvitnú. Tvorili ju aj šišky, zasnežené vetvicky a modré bobule. 


Rovnako svadobné poháre sa mi podarilo nájsť s tématickým ornamentom. 

Vyzerajú akoby ich pokreslil mráz. Stránka, na ktorej som ich našla ponúka veľa šikovných dekorácii a pomôcok na svadbu: http://www.svadobnepierko.sk/svadobnedoplnky/eshop/6-1-SVADOBNE-POHARE . Veľmi som sa tešila. Svadobnou spomienkou pre hostí boli ako inak rolničky. Malinké, šikovné, zviazané v páre striebornou stužkou a rozkošným zvonením krásne podčiarkovali atmosféru zimy. Dokonca aj svadobná torta mala strieborný derór, objednávaný až z "Amééériky". Och aká pyšná bola na ňu moja mamka.


Torta od môjho krstného otca bola jedným úžasným darčekom. Všimnite si tú brošňu, teraz ju nosím na šatách!

Obe boli chutné, šťavnaté a ovocné. Tento trend chutí všstkým. No a čo som ešte nespomenula? Svadobné šaty? Ich výber som si najviac vychutnávala. Do salónov som sa objednávala ešte sezónu pred tým. Malo to praktický dôvod. Šaty, ktoré sú z minulej kolekcie, niektoré salóny ponúkajú za zlomok ceny. A to sa už oplatí si ich kúpiť, či na pamiatku alebo práve kvôli ich nízkej cene. Aby som stihla obehať toľko dostupných salónov ako je v Bratislave a okolí, musela som ich zredukovať podľa návrhárov a ich štýlu tvorby, ktorý ponúkali. Vyskúšala som si niekoľko strihov. Je to potrebné a poslúchnite aj tety predavačky, ak Vám budú ponúkať šaty, ktoré nechcete. Logicky hneď vylúčite aj pred ňou, že Vám naozaj nepristanú a po druhé, môžete objaviť náhodou skvelo padnúci strih, ktorý ste vopred odpísali. V mojom prípade, s nízkou útlou postavou, sme vylúčili znížený pás a hlavne mojim snom bolo mať tie tortové šaty, odborne "ballgown", teda plesovú róbu od MORI LEE by Madelaine Gardner z kolekcie na zimu 2014/2015. Malá sukňa nemala šancu :D V salóne mi dokonca krinolínu ešte zväčšili. Tiež som si skúsila morskú pannu a skoro aj vyhrala, nebyť mojej mamky. Pripomenula mi, že som vždy chcela byť "nádherná princezná" a v tejto by som bola skôr sexi nevesta :D Takže model som vymenila a neoľutovala som. Vrch ostal rovnaký, no sukňa bola bohatá a šifónová. Na šatách som vždy túžila mať čipku. Kombinácou čipkovaného živôtika sme docielili želaný efekt s nádychom dobových šiat. Hlboký výstrih so zložitým skladaním a strieborný opasok, zvýrazňovali môj driek. Dievčatá pri výbere šiat nezabudnite no svoje prednosti. Čo je nepekné zakryť (napr. široké boky pod väčšiu sukňu, veľké prsia do okrúhleho výstrihu alebo pevného korzetu, ochabnuté ruky do rukávov) a čo vám príroda nadelila zvýrazniť (hlboký výstrih, pekný chrbát, dlhé nohy. Čipku som si mohla hocikedy zložiť. A ak mi bolo chladno, nahodila som ju opäť. Pod šaty biele čižmičky, navrch kožušinku a už len čakať na svojho princa. Trnavský svadobný salón Zoya wedding center. V ňom nájdete svadobné šaty z amerických svadobných domov. Tiež tu ponúkajú aj spoločenksé šaty, ktoré máte so zľavou aj pre družičky, ak sa pre nich rozodnete. Moje popolnočné šaty som ale riešila iným spôsobom, o ktorom vám napíšem inokedy. Snáď sa vám tento článok páčil. AK by ste mali nejaké pripomienky, či otázky nevahajte mi ich napísať. 

 A hlavne!,

milé budúce nevestičky, neplačte ak sa Vám niečo nepodarí zariadiť, či to nepôjde alebo sa na to zabudne. Aj moje rolničky som namiesto uloženia k menovke rozhadzovala až po polnoci a "redový" sa tancoval o pol jednej. Hlavne si užite svoj deň! Pamätajte, že máte len jeden pokus. Uvoľnite sa, čerpajte tu jedinečnú neopakovateľnú atmosféru. Všetko sa dá zariadiť a rodina, či kamarátky vám určite veľmi ochotne pomôžu.  Nechajte veci plynúť . . . 





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára