streda 6. mája 2015

Už aj ja som blogerka :)


Vítam vás na blogu Michaely Krajčovičovej. Pochádzam z Humenného a už ako škôlkárka som nerada nosila rovnaké veci dva dni po sebe. Trápila som mamku v obchodoch :) Čo som zdedila po rodičoch, som umocnila na strednej škole vo Svidníku pri navrhovaní a modelovaní odevov. Naučila som sa pohrať so strihmi a ovládať šijací stroj. Po strednej škole ma osud zavial do západnej Trnavy študovať umenie. 

Rada sledujem zmeny v móde a rada veci kombinujem. Tiež ma však baví história a pôvod šiat. Baví ma stále sa zlepšovať. Vždy chcem poznať všetky novinky a vychytávky. Nerobí mi problém stráviť hodinu pred zrkadlom a hrať sa s líčením. Profesie som hľadala vždy tak, aby mi dali čo najviac skúseností a aby som bola vždy v styku s módou.

Týmto mojím blogom by som sa chcela s vami podeliť o všetko, čo som sa o doposiaľ naučila.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára